2013 m. lapkričio 27 d., trečiadienis

Ko mane išmokė filmai

Kaip ir dauguma jūsų, laisvalaikį leidžiu interaktyviai.
Na tiesa, televizijos Gala neturiu, bet vis gi, tuštumą užpildau kompiuterio skleidžiamais šviesos ir garso efektais.
Kadangi mėgstu žiūrėti filmus, nusprendžiau pasidalinti mintimis, ko jie mane išmokė.


 #Top 5 = gyvenimiškos pamokos

1. Titanikas
Šis filmas man paliko didelį įspūdį.
Pirmiausia, pažiūrėjusi šį filmą supratau, kad jei ką nors myli, turi jam leisti sušalti negyvai.
 yolo Jack



 2.  Romeo ir Džiuljeta

Ši tragikomedija mane išmokė, kad jei įsimylėsi būdamas trylikos, ir dėl kokių nors priežasčių negalėsi būti su savo meilės objektu, tai apsimesk mirusiu, o paskui rimtai nusižudyk. Nes gi meilė skaudina.
Ot laikai buvo, kai pagalvoju, aš trylikos rūpinausi, kaip praleisti pamokas.. nepalyginsi.


3. Saulėlydis

Jei gyvenate nuošaliame miestelyje, esat depresuojantys ir jūsų tėvai išsiskyrę, tikriausiai sutiksite vampyrą. Jį įsimylėsite ir suprasite pagaliau radę gyvenimo prasmę. arba šizofrenija yra jūsų kaimynka.
Ačiū Bela, ačiū už viską.

4. Mergina su drakono tatuiruote

Ši trilogija mane išmokė, jog tiesa visada išaiškėja, o visus prievartautojus ir niekšus reikia be gailesčio žudyti.

Be to, jei bobikei atiduosi savo butą, tai ji tau padovanos cigarečių dėkliuką. 
#moterys #netašnesuprantu

5. Visi filmai su Steven Seagal

Atakuokite grupėmis, su ginklais, be ginklų, šitas čiūvakas atsikels ir išspardys jums minkštąją, ir net nesvarbu kokį filmą žiūrite.
Šis nieko manęs neišmokė, bet akivaizdžiai tai yra viena iš priežasčių, kodėl neturiu televizoriaus.
Jei jus filmai ko nors išmokė, pasidalinkit įžvalgomis!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą