2014 m. sausio 31 d., penktadienis

Feisbuko romantika


Šiomis dienomis gaivaliojuosi nuo slogos, omeny turėdama tai, jog tumblerinu ir feisbukinu.
Žiūrinėju foto, chatinu, komentuoju ir sharinu. Vuhu. (kartais dar apie Kiprą pasvajoju..)

Pro mano akis nepraslydo nuostabi feisbuko romantika.

Išskirsiu tris feisbuko romantikos punktus, kurie man pasirodė itin romantiški ir įdomūs.

1. Rožių puoštė dengianti jaunikio veidą, pilvą ir smegenis.

Koks sveiko proto žmogus pirks tiek rožių? arba, kiek gali išmesti litų tam, kad tavo mylimoji pasifotkintų su gėlėmis ir papostintų feisbuke?

Atsakymas -Toks ir daug.

Deja, dauguma žmonių romantiką ir dėmėsį supranta labai konkrečiai. Ir tai nėra vien vaikinų problema, kurie dažniausiai dovanoja tuntus gėlių vardan progos/atsiprašymo/ar priminimo jog laikas suartėti.

Problema slypi banaliose moteryse, kurios laukia tų gėlių, nes - kažkuri iš draugių jau gavo/yra proga/laukia atsiprašymo.

2. Kambarys pilnas rožių žiedlapių aka gėlių mirtis simbolizuoja meilę.

Dar vienas nenuovokus švaistymas. Arba, dar viena nuostabi proga pasifotkinti!

Mano mylimasis mane myli.. rūpinasi manimi. (šimtas bučkių, ačiū katine)

Žinoma, jei tie žiedlapiai iš pirmo punkto, tada bent jau panaudoti, bet jei jie vėl pirkti, tada klausimas kodėl?!

Šis romatikos simuliavimas man asocijuojasi su tuo, jog dviese jos nebesukuriat vien savo buvimu kartu, tad pasitelkiat priemones, kuriuos maskuoja jausmų apatiją.

Dar viena ideali proga nusifotografuoti, o vėliau sušluoti ir išmesti žiedlapius šiukšliadėžėn.

3.Meškutis, šokoladas ir .. gal einam į kiną?

Kur man dėti visus pliušinius žaislus? taip, turiu viena, myliu, saugau, skalbiu, miegu su juo. Tačiau 5? 10? čia juk ne vaikų darželis.

Ir prieš keletą dienų aš tau sakiau, jog laikausi dietos.. milka.. mhm. Valgyk tu. - Gerai. GERAI?
adfghjkl, nors ir laikausi dietos, suprask, jog už šitą šokoladą nužudyti galėčiau, o tu jį man dovanoji. Ir valgai. VALGAI PRIE MANĘS. kiekviena iš jūsų dabar supranta mane. mes gi turim jausmus. mes gi norim būti lieknos.. bet ir valgyt norim..

gal einam į kiną?

Pirma, kodėl gal? Neklausk. Nusivesk.

Neturi pinigų? Gerai, ir aš neturiu.
Klausykim muzikos iš jotubės, žiūrėkim pro langą ir kurkim istorijas apie praeivius, vienišas kates ir kiemo konteinerius.

Užteks kasdienybės, nuvalkiotų banalių frazių, dirbtinių šypsenų ir suvaidinto rūpesčio.






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą