2013 m. birželio 30 d., sekmadienis

Magija

Po to, kai savaitę laiko daugiau dirbau, nei miegojau ar užsiminėjau kitokia veikla, gavau įdomią žinutę.
----------------Prie geležinkelio stoties, lygiai 23.30.

Sutikau.
Ir nuėjau į "pasimatymui" skirtą vietą.
Visą laukimo laiką, kuris tęsėsi apie penkioliką minučių, galvojau, kaip keista eiti į pasimatymus, tokiu metu, tokioje vietoje ir su žmogumi kurio nepažįstu.
Buvau net suplanavusi pabėgimą, jei nepatiks man kas nors. Plano vykdyti nereikėjo.
Jau po keletos minučių tamsias Kauno gatves nutvieskėm savo šypsenomis ir varguoliškais pamąstymais apie būtį.
Išsirinktas kaubojiškas Jack pub'as stebino įdomiais "pabalnotais" krėslais, dirbtiniais karvių odos užtiesalais ir stipriu tamsiu alumi.
Sweet. 
Visą laiką sedėjome dviese, klausėmės muzikos ir lengvai šnekučiavomės.
Kaip ir prieš tai aplankytas baras, taip ir šis, paskelbė jog užsidaro ir maloniai mus išprašė. Lygiai tuo pat metu sulaukiau skambučio, jog prie macao yra plotas, ir seniai matyti žmonės.
Nuėjom.
Gerai nepamenu, bet žinau, jog alus su kola man per saldu. Kol gimtadienio proga sėdėjau ant draugo nugaros ir niurkiau jį, kai kas itin pavyduliavo.
Buvo linksma.
Daug dėmesio, daug žmonių.
Nuo kvietimų paeiti į šalį man taip susisuko galva, jog nuėjau į miegamąjį.
Stebint iš viršaus, turėjo gerai atrodyti.
Didelė plati lova, ir penki gražuoliai vienas kitą stipriai apsikabinę bando užmigti.
Nors, nėra gerai aišku kas ką bandė daryti.
Mano niurkimasis lovos viduryje neturėjo priminti mieguistumo.
Kadangi lovoje vietos mažai, rankos dažnai nuslysdavo. Bet čia tik dėl to, kad lovoje vietos mažai. Tikrai tik dėl to..

Miegojom neilgai, gal kokią valandą, todėl sapnas spėjo susilieti su tikrove ir aš nieko nebesupratau.
Gerai net nepamenu, ką veikėm ir ko ne.
Rytinis pažadinimas norėjo išsklaidyti nakties magiją.
Magiją, kurios gal net ir nebuvo...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą